Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 13:00:21 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wrote in news:Xns9197648A8FDEDsilvermango2pl@
213.25.200.9:

> A jaka plyte im wcisneles?
Epox na Sisie tym nowym na RIMMy i DIMMy - nie pamietam oznaczenia :-).
Kosztowala cos kolo 350zeta, a wybralem ja bo nasstepny i815EP byl za 470.
Pisalem wczesniej jakie mialem wyniki w 3Dmarku 2001 cos kolo 500pkt na
NVidii GF2MX400 - mimo szukania co jest nie tak nie znalazlem powodu :-/.
Z drugiej strony Wolfenstein dzialal lepiej niz u mnie a ja mam 1600pkt -
moze 3Dmark kalamal :-)

> Ja jestem zmino lubny juz przy 17*C chodze w krotkich spodenkach ;-)
A ja odwrotnie jak jest +35 i wszyscy umieraja to ja czuje ze zyje :-)

> Ja stwierdzilem, ze leniwosc to naturalna cech ludzka, nie mozna z nia
> walczyc trzeba wspoldzialac :-)
Hmmm ciekawa teoria - a ja jak mam wspoldzialac jak mam w piatek zaliczenie
a nie chce mi sie jak ... uczyc? :-)

> Ciezko by bylo ugadac miejsce zlotu :-)
Kurcze zeby w Polsce dalo sie zrobic taki zlot jak np w Holandii :-).
Miejsce zlotu to jakis lasek kolo Amsterdamu, ludzi sporo, namioty w nich
komputery grupowiczow, wszystko polaczone LANem i jakas firma wziela na
siebie podlaczenie tego do netu szerokopasmowym laczem :-). Cala imprezka
trwala przez weekend, ale wtedy czuje ze sie zyje :-))) i piwko i kompy i
znajomi i net :-). Do czegos takiego daleeeeko ale skromniej mozna by to
zaplanowac, miejsce jest do umowienia sie, przeciez z jednego miasta
napewno nie jedna osoba bedzie jechac samochodem wiec dojazd po 4- 5osob
nawet z Krakowa do Gadanska to max 50zeta :-), plus wypozyczenie przyczepy
na kompy ;-). Tylko musi byc cieplo...

--
Best regards
 	The EaGle