Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 13:20:50 MET

Dnia Tue, 15 Jan 2002 12:13:49 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal(-a) cos takiego:

>E, na identyczny nie musi byc -- jaka mi zrobi roznice, czy mi wymienia 5
>padnietych dwugigowych dyskow IBMa DDYS (na SCSI) na 5 dwugigowych DDRS? :)
E, Chektor - to nie jest wazne, ze Tobie nie robi roznicy - Dell ma zapasy
_identycznych_ twardzieli, z jednej serii nawet. I takie wklada w zamian.

>No coz -- nie lubie niedomowien, wole konkretnie: da rade, czy nie :)
A ja tak lubie sobie skladac serwerki ;)) Ostatnio dwa na SCSI.. a kiedys
myslalem, ze nie bedzie mi to dane, no i ze se nie poradze. A chodza
cholerniki non stop (i nawet w jednym to na podkrecenie sobie pozwolilem
;)) )

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)