Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 13:17:32 MET

Dnia Tue, 15 Jan 2002 12:11:07 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal(-a) cos takiego:

>Tez mu to probuje wytlumaczyc :) BTW (Della akurat nie znam) -- czy tez
>maja taki egzotyczny riser, co to do niczego innego nie pasuje i nijak sie
>nie da go nawet zamocowac w innej obudowie?
Jak mi powiesz, co to 'riser', to Ci odpowiem ;)
Ale moze sprobuje opisac, co jest tam 'normalnego': stacja dyskow 3,5",
cdrom (ale w wozku) i hdd (Quantum, Maxtor.. Seagate'a nie widzialem ;) ) I
ew. procesor, ale sam SECC, bo cooler juz nie pasuje do niczego (olbrzym,
ze smiglem z boku i z zupelnie inna koncowka do prundu). Reszta jest
'niepowtarzalna', np. plyta ma tylko jedno gniazdo, w ktore wklada sie
karte ze slotami PCI i ISA, wymiary zewnetrzne (obrys plyty) bynajmniej nie
ATX, zasilacz zupermaly/superwaski/z superkrotkimi - i idealnie pasujacymi
do gniazda w plycie - kablami... To w moim Optiplexie G1 (p2 333, desktop).
W nowszych widzialem np. ciekawe rozwiazanie chlodzenia proca - od
procesora szedl sobie odp. uformowany komin, ktorym wydmuchiwalo sie gorace
powietrze na zewnatrz; raczej nie do zamontowania w innej obudowie, no i
zadna plyta w te Dell'owska nie wlezie..
I tak mozna dalej wymieniac...

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)