Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 09:53:13 MET

"The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl>, wrote in

> BTW o AMD tam wiesc nie dotarla :-).

Hehe

> Durona oplaca i ze tego 1Ghz nie da sie bez wymiany plyty ale tylko na
> mnie dziwnie spojrzeli i na tym sie skonczyla moja dyskusja.

A jaka plyte im wcisneles?

> Az tak to ja zimy nie lubie, tzn ja w ogole zimy nie lubie :-D.

Ja jestem zmino lubny juz przy 17*C chodze w krotkich spodenkach ;-)

> sie tylko do Finladii nie przeniosl na za mandaty karaja niesamowicie
> po 100tys $ za przekroczenie o 25km/h i to na motorzeeee.

Slyszalem o tym. Ale zato maja piekne dorogi i bardzo maly ruch.
Gorzej, ze od 16:00 unich prawie nikogo nie ma na ulicach i piwo jest
drogie :-)

> U nas sie nie gania motocyklistow nawet.

Po co. Skoro sam sie zabije na zakrecie ;-)

> He he a ja sie juz od wielu lat dobrze angielskiego nie moge nauczyc
> :-P co za leniwe ze mnie stwozenie,

Ja stwierdzilem, ze leniwosc to naturalna cech ludzka, nie mozna z nia
walczyc trzeba wspoldzialac :-)

> Nooo ja bym tego o sobie nie powiedzial od watku do watku offtopicuje
> :-). Powiedzialem juz Eggheadowi ze zlotow na pl.comp.pecet brakuje :-)
> stara grupa a jeszcze wszyscy sie przy piwku nie spotkali :-)

Ciezko by bylo ugadac miejsce zlotu :-)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!