Re: Jaki celeron Tualatin bedzie maxymalny ???

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 12:17:38 MET

Użytkownik "Tynio" <tynio_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> I mam kilka pytań
> Jak się kręcą te procki , i jaki zegar będzie maxymalny na celeronie T ?

zegar max to 1.4 BYC moze (pogloska) 1.5 - czyli nic z upgrade i znow kasa
na jeden raz :(

pozniej beda celerony p4 ktore ni jak nie wejda do plyty.

> Bo jak skończy się na 1.4 Ghz to ja już mam dosyć zmiany płyt :-(

to wez AMD :P do konca tego roku czytalem NIE zmienia gniazdka - czyli od
durona 1000 do XP 2000+ teraz wsadzisz a 2000+ to nie koniec...

> wywalić dużo więcej kasy :-(

no coz - zrob kalkulacje, kiedys na plyte wywalisz jeszcze :(

> suma 955 zł

nie zly zestaw ale musisz to pokrecic bo inaczej bedzie oplacalo sie kupic
duroan 1.1 = wg
http://www.pl.tomshardware.com/cpu/02q1/020103/celeron1300-08.html

Tylko podkrecony da ci dobra wydajnosc - ale czy sie uda pokrecic ? jedne
nei pojda >14xx a inne >15xx wg tego co wiem od intelowcow zapalencow.

> AMD Athlon 1.2 GHz - 490 zł

XP 1600+ (630zl)

> Płyta MSI K7T266Pro2 KT266a Raid - 660 zł

solotek K cos tam - 450 (bardzo dobra kreci tez)

> Pamięci DDR PC-2100 - 310 zł
> suma 1460 zł i około 180 zł (stara pamięć) czyli 1280 zł

no nie da sie ukryc ze 300 wiecej

> Troszkę dużo :-((

decyduj

pozniej sprzedasz za grosze co masz i od nowa, plyta , prock (ram?) :(