Re: Jaki celeron Tualatin bedzie maxymalny ???

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 13:50:00 MET

> zegar max to 1.4 BYC moze (pogloska) 1.5 - czyli nic z upgrade i znow kasa
> na jeden raz :(
> pozniej beda celerony p4 ktore ni jak nie wejda do plyty.

To super - powoli już wymiękam z wymianą sprzętu :-(

> to wez AMD :P do konca tego roku czytalem NIE zmienia gniazdka - czyli od
> durona 1000 do XP 2000+ teraz wsadzisz a 2000+ to nie koniec...
> no coz - zrob kalkulacje, kiedys na plyte wywalisz jeszcze :(

Tylko że dziś wydam na KT266A a za miesiąc (no może 6 miesięcy) będzie
nowsza lepsza pod intela i będzie obsługiwać do 3Ghz

> Tylko podkrecony da ci dobra wydajnosc - ale czy sie uda pokrecic ? jedne
> nei pojda >14xx a inne >15xx wg tego co wiem od intelowcow zapalencow.
> XP 1600+ (630zl)

Właśnie jeszcze XP kupić to dodatkowo 200 zł to już ponad 1500 zł - to ja
już wolę konsole :-)) chociasz procesora co rok nie będę zmieniać :-)

> solotek K cos tam - 450 (bardzo dobra kreci tez)

Powiem że o kręcenie mi nie chodzi tylko o Raid (ale nie ten na komary)

> no nie da sie ukryc ze 300 wiecej

Jak się doda wszystko to wychodzi ponad 500 zł więcej

> pozniej sprzedasz za grosze co masz i od nowa, plyta , prock (ram?) :(

Wiem ale nie wywalam jednorazowo 1500 zł tylko np. 900zł dziś i za 7-8
miesięcy 900zł - jest to więcej ale rozłożone na raty i jest łatwiej odłożyć
po 100 zł miesięcznie niż 600 zł w ciągu miesiąca
A narazie poczekam tydzień -dwa i poczytam grupę - a może wydarzy się coś
ciekawego ;-)

Tynio