Jaki celeron Tualatin bedzie maxymalny ???

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 11:08:15 MET

Cze !
mam zamiar zmodernizować kompa i zastanawiam się nad kupnem Abit ST-6
i815EPT Raid i procesor celeron Tualatin 1.2 Ghz

I mam kilka pytań
Jak się kręcą te procki , i jaki zegar będzie maxymalny na celeronie T ?
Bo jak skończy się na 1.4 Ghz to ja już mam dosyć zmiany płyt :-(

Wiem pewnie każdy powie (lub prawie każdy ) kup AMD ok ,ale będę musiał
wywalić dużo więcej kasy :-(

intel celeron T 1.2 GHz - 455 zł
Płyta Abit ST6 i815EPT Raid - 500 zł
Pamięci - mam wiec 0 zł
suma 955 zł

AMD Athlon 1.2 GHz - 490 zł
Płyta MSI K7T266Pro2 KT266a Raid - 660 zł
Pamięci DDR PC-2100 - 310 zł
suma 1460 zł i około 180 zł (stara pamięć) czyli 1280 zł

Troszkę dużo :-((

Tynio
P.S.
Pozdrowienia