Re: Jaki celeron Tualatin bedzie maxymalny ???

Autor: Szymon (templer_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 11:45:48 MET

Użytkownik "Tynio" <tynio_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Cze !
> mam zamiar zmodernizować kompa i zastanawiam się nad kupnem Abit ST-6
> i815EPT Raid i procesor celeron Tualatin 1.2 Ghz

Czesc... Mam dokladnie taka kombinacje :)

> I mam kilka pytań
> Jak się kręcą te procki , i jaki zegar będzie maxymalny na celeronie T ?
> Bo jak skończy się na 1.4 Ghz to ja już mam dosyć zmiany płyt :-(

Z tego co wyczytalem, to dojdzie do max. 2Ghz. Potem koczy sie ta seria :( A
jak sie kreca... no ja sie zawiodem. Na fsb 133 nie idze, na 124 dziala Win
ME, Win 98 i chyba 2000, ale XP sie wywala. Stabilnie pracuje tylko na 122,
ale nie dziala karta dzwiekowa zintegrowana na plycie. :(

> Wiem pewnie każdy powie (lub prawie każdy ) kup AMD ok ,ale będę musiał
> wywalić dużo więcej kasy :-(

Eee... Celeron jest fajniejszy. Temperaturka 33 stopnie, a benchmarki
umieszczaja go nad p4 1,6 oraz nad Athlonem 1,2.

Pozdrawiam
Szymon