Re: Jaki celeron Tualatin bedzie maxymalny ???

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 12:04:19 MET

> Czesc... Mam dokladnie taka kombinacje :)

> Z tego co wyczytalem, to dojdzie do max. 2Ghz. Potem koczy sie ta seria
:( A
> jak sie kreca... no ja sie zawiodem. Na fsb 133 nie idze, na 124 dziala
Win
> ME, Win 98 i chyba 2000, ale XP sie wywala. Stabilnie pracuje tylko na
122,
> ale nie dziala karta dzwiekowa zintegrowana na plycie. :(

> Eee... Celeron jest fajniejszy. Temperaturka 33 stopnie, a benchmarki
> umieszczaja go nad p4 1,6 oraz nad Athlonem 1,2.

To ja myślałem o maxie podkręceniu tak fsb 110-115
choć teraz mam Abit BX 133 Raid i Celeron 633_at_950 i system bardzo stabilny
dopiero 633_at_1016 jest nie stabilny po godzince
Z tą temperaturą to fakt jest fajnie 40-43 max

E jak będzie celeron 2 GHz to spoko nie będzie tak źle :-)

Tynio
PS
Pozdrowienia