Re: Kręcenie a RAID

Autor: Robert Ostas (ivo7_at_o2.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 23:58:15 MET

.>A co ma kontroler Raid do kręcenia? jeżeli chcesz faktycznie użyć tego
>kontrolera to musisz mieć dwa dyski i w biosie HPT370 ustawić matrycę 0 to
>przyśpiesza pracę ale musisz mieć odpowiednie kabelki bo pracuje
>on,upraszvzając sprawę, jako ATA100.Pamiętaj że do tego kontrolera nie
>można podłączać CD ani DVD.Podłączenie jednego dysku daje,jeżeli dysk w
tym
>standarcie pracuje,jedynie pracę jako ATA100 i nic więcej
>.JanuszHor

Z całym szacunkiem, to wiem, ale chodziło mi o to jak on zniesie PCI
ok.39mhz. Z moich doświadczeń to na razie kiepsko(mnóstwo błędów dyskowych)
i chyba dysk wróci na podstawowy kontroler . A tak mimo to chylę
czoła.Chciałbym tyle wiedzieć co ty.

IVO