Re: Kręcenie a RAID

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 22:04:10 MET

Użytkownik "Robert Ostas" <ivo7_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich. Pytanie ostatniej (dla mnie) szansy: czy kontrolery
HPT370
> (na Abicie) jakoś znoszą podkręcanie czy lepiej im tego oszczędzić?
Niedawno
> podpiąłem dysk systemowy (Barakuda I) do tego właśnie kontrolera i mam
dość
> często dziwne błędy dyskowe.PCI ok.38-39 Mhz.
> Wcześniej było dużo spokojniej. Z góry dzięki za odpowiedź.

A co ma kontroler Raid do kręcenia? jeżeli chcesz faktycznie użyć tego
kontrolera to musisz mieć dwa dyski i w biosie HPT370 ustawić matrycę 0 to
przyśpiesza pracę ale musisz mieć odpowiednie kabelki bo pracuje
on,upraszvzając sprawę, jako ATA100.Pamiętaj że do tego kontrolera nie
można podłączać CD ani DVD.Podłączenie jednego dysku daje,jeżeli dysk w tym
standarcie pracuje,jedynie pracę jako ATA100 i nic więcej
JanuszHor