Re: AMD vs Intel rynek CPU [TOTAL OT]

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 23:49:15 MET

Egggead <WYTNIJ.egghead_at_wp.pl> wrote in news:Xns9196EA64E9BA61972@
213.25.200.9:

> Mysle, ze jest sporo osob, ktore nie moga/nie
> potrafia dorobic i zyja z takiej pensji; nie maja problemu "Intel czy
> AMD", ale "ziemniaki czy czynsz". Dobra, starczy.
> II nagroda przypada wszystkim - nie bede wiecej takich wywnetrzen
> robic.
[Pomijam kwestie ekonomiczne bo one nie sa zbyt motywujace...]
Hmm...wiesz co ja mysle, ze kazda grupa a tym bardziej ta nieco interesuja
takie rzeczy :-). W koncu ta grupa to jedna z najstarszych w polskim
usnecie a praktycznie po za nickami w ogole nikt nikog nie zna, po za
malymi wyjatkami :-(. Moze by na wzor innych srodowisk i tutaj udalo sie
zrobic jakis zlocik?

--
Best regards
 	The EaGle