Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Kys (kys1_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 23:25:50 MET

> Nie patrze na to pod katem kasy ;) 300 zl w ta czy w tamta mnie nie
> przewroci ;P
Rachunek jest prosty, kogo stac kupuje Intela, kto ma mniej forsy bierze
AMD.
Dla mnie najwazniejsza jest jakosc i stabilnosc, dlatego uzywam i bede
uzywal
prockow Intela i markowych plyt glownych z chpsetami Intela, mimo ze
wydajnosciowo
moga wypasc slabiej od AMD.
Reasumujac, w/g mnie:
Intel - dla tych co cenia stabilnosc nawet kosztem szybkosci i nie
przywiazuja zbytniej wagi do ceny
AMD - dla tych co cenia szybkosc nawet kosztem stabilnosci i licza sie z
kazdym groszem
Zgadzacie sie z moja opinia?

Pozdrawiam
-Kys