Re: Jak uratowac dane?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 18:14:31 MET

Użytkownik Meshuggah <meshuggah_at_box43.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1rprt$90j$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam wszystkich grupowiczow!
>
> To moj pierwszy post tutaj i niestety tak sie zlozylo, ze musze zaczac od
> pytania. Po uruchomieniu kompa kolegi pojawia sie komunikat 'Nieprawidlowy
> dysk'. Uruchmilem go z dyskietki startowej i okazalo sie, ze katalog, ktory
> dotychczas byl katalogiem Windowsa ma teraz zmieniona nazwe, a w srodku
> jedynie smieci jakies. A wiec zalozylem, ze posypal sie FAT. Czytalem, ze
> gdzies istnieje zapasowa kopia FAT-u, ale gdzie ona jest? Czy teraz jestem w
> stanie ja odzyskac? Czy to nas uratuje przed instalacja Windowsa od nowa?

> [...]

Bez reinstalki systemu się nie obejdzie.
Wygląda na zagubione klastry, "na szczęście" najczęściej
robią się w katalogu Windows i na partycji systemowej.

Spróbuj dosową wersją NDD z NU conajmniej 2.0 to spróbuje
zapisać zagubione katalogi i pliki w głównym katalogu
(mogą zostać utracone nazwy niektórych plików i katalogów
, zawartość plików też może być przypadkowa)

Nie masz podkręconego procesora przez magistarlę fsb ?

PeJot