Nagrywarka oraz mielenie dyskiem

Autor: Lech Zaciura (lesz_at_idn.org.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 16:33:57 MET

witam,

To z tematu, to różne sprawy, o które chcę spytać:

1. Planuję kupić nagrywarkę. Mam 2 twarde dyski i CD-ROM. Coś trzeba usunąć.
Czy bezpiecznie jest zrobić tak, żeby drugi HD przełożyć luzem do wnętrza
kompa? Nic mu się nie stanie, jeśli będzie tam sobie wisiał?

2. Słyszałem, że lepiej jest nagrywarki używać tylko jako nagrywarki, a do
odtwarzania CDs używać CD-ROM-u. Czy to prawda? Jeśli tak, czemu?

3. Mniej więcej w półtorej godziny po włączeniu kompa, system zwalnia i
zaczyna mi mielić dyskiem, nawet jeśli nic akurat nie robię. Zjawisko
występuje w kilku wersjach Windows, jakich dotąd używałem. Z czego się
bierze i czy można je jakoś zminimalizować lub opóźnić chociaż? ;-)

Pozdrawiam
Lech

--
Lech Zaciura
Zagraj w to jeszcze raz - w gry stare jak swiat