Jak uratowac dane?

Autor: Meshuggah (meshuggah_at_box43.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 12:07:24 MET

Witam wszystkich grupowiczow!

To moj pierwszy post tutaj i niestety tak sie zlozylo, ze musze zaczac od
pytania. Po uruchomieniu kompa kolegi pojawia sie komunikat 'Nieprawidlowy
dysk'. Uruchmilem go z dyskietki startowej i okazalo sie, ze katalog, ktory
dotychczas byl katalogiem Windowsa ma teraz zmieniona nazwe, a w srodku
jedynie smieci jakies. A wiec zalozylem, ze posypal sie FAT. Czytalem, ze
gdzies istnieje zapasowa kopia FAT-u, ale gdzie ona jest? Czy teraz jestem w
stanie ja odzyskac? Czy to nas uratuje przed instalacja Windowsa od nowa?

Poza tym wiem, ze w Win98 istnieje kontroler rejestru, ktory pozwala
oszyskac starsze wersje rejestru. Czy to sie moze przydac w naszej sytuacji?

Z gory dzieki za wszelka pomoc.

Meshuggah