Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 14:53:22 MET

Dnia 14 Jan 2002 11:48:36 GMT, "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> napisal(-a)
cos takiego:

>Widzialem serwer Della od srodka, desktopow nie i pare kompow HP oraz
>serwery HP...jednak nie wiem czemu nie dopuszczasz mysli ze taka
Eee, to nie tak...

>No wlasnie, zleca komus zrobienie wg wlasnej specyfikacji i to jest
>branding bo sama firma nie chce sie przyznac gdzie dana plyta byla
>produkowana. Jednak wszycy wiedza ze HP nie posiada wlasnej fabryki plyt
>glownych.
A jak jest z samochodami? Tez sie je sklada z kawalkow, robionych po calym
swiecie.. a potem na masce jest znaczek Volvo (a w srodku bigos - ale dobry
bigos!) ;))
Po prostu taniej wychodzi wynajecie 'czarnuchow', zeby robote odwalili za
psie pieniadze, niz wlasnoreczna robota. Ale produkcja plyt to jak lanie
betonu - niby proste, tylko nie kazdy potrafi dobrac proporcje, i w nich
wlasnie jest cala tajemnica (moze lepszy bylby przyklad paczkow Blikle'a,
czy oscypkow itd.) A jak beton nie wyjdzie, to sie wsio sypie.. np. schody
na wiadukcie kolo Dworca Wsch. PKP w Toruniu zaraz wybudowaniu ;))

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)