Ecs K7VZA + 133FSB

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 15:03:12 MET

Witam

Mam płytę ECS K7VZA, na której teraz siedzi duron 850.
Zastanawiam się nad zakupem Athlona 1.4Ghz.
Ale mam pewne wątpliwość, czy pódzie na mojej płycie. Wprawdzie w
instrukcji jest napisane, że płyta obsługuje procesory na FSB 133, ale
głębsza lektra TFM, wykazała że:
JP9/JP10 FSB select jumper(only supported on mainboard with VIA VT 8363a NB
chipset)
Oczywiście moja wersja płyty nie posiada wyżej wymienionych jumperów.
Czy athlon 7.5x133 pójdzie na mojej płycie jako 1400MHz, czy może 750MHz?

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_nets.pl http://www.adramelech.prv.pl