Re: KT133 a KT133A

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 14:03:08 MET

tzd <tzd_at_interia.pl> skribis:

> Smieszne? a co powiesz o tysiacach overclockerow za granica?

Dokładnie to samo: mnie to śmieszy;) Tak samo jak zbieranie kapsli;)

> To tez smieszne? Tuning komputera, samochodu... podobnie ideologicznie
> sprawy.

Nie.

> Jesli zdarzy Ci sie jakims trafem ( w co szczerze watpie) zalozyc
> sobie alufelgi,

Alufelgi zmniejszają masę nieresorowaną, nie niosąc _żadnych_
negatywnych konsekwencji (no, poza ryzykiem kradzieży).

> szersze albo wieksze opony,

Co? Buehehe, idź może na pms porozmawiać o tym. Albo poczytaj archiwum,
gdzie na ten temat wiele razy także i ja się wypowiadałem: nigdy bym nie
założył szerszych opon, a wyższego profilu nie ma sensu.

> podszlifowac cylindry czy

Hojnacki? Dzięki, za taką kasę to sobie nitro założę;)

> wyregulowac wtrysk,

Jak z felgami - to robią nawet ASO.

> czy nawet przemalowac samochod w inny kolor - pomysl ,

Po co przemalowywać? Ja nawet nie myję...

> Sluchaj, jesli nie podoba Ci sie moja opinia , ze moge zrobic z zakupionym
> produktem COKOLWIEK mi sie podoba (gdybym mial takie widzimisie moze go
> podeptac, wyrzucic do smieci, podkrecic, ztuningowac, albo uzytkowac jak
> producent SUGERUJE) , to wracaj do swojej epoki, pozostales chyba
> ideologicznie przed rokiem 89-tym w Polsce.

A czy ja ci zabraniam? Ja się tylko śmieję z takiego podejścia.

> Teraz mamy od jakichs paru lat namiastki wolnosci, i z zakupionymi
> produktami wolno mi robic, co mi sie zywnie podoba ( o ile nie lamie
> prawa ), nikt zas tobie nie nakazuje podkrecac. Podkrecanie AFAIK nie jest
> lamaniem prawa..

Pała z logiki. Poczytaj moje posty i przemyśl je jeszcze raz.

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!