Re: KT133 a KT133A

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 11:23:50 MET

Użytkownik "GoTaR" <gotar_at_priv0.onet.pl> napisał w wiadomości

> Taka polska mentalność. Sorry, ale dla mnie to brzmi śmiesznie:P

He? Polska mentalnosc? ale o co konkretnie ci chodzi? (to retoryka, nawet
nie staraj sie wymyslac odpowiedzi... nie interesuje mnie).

Smieszne? a co powiesz o tysiacach overclockerow za granica?

A co powiesz o tuningu samochodowym, tak popularnym np w Stanach?

To tez smieszne? Tuning komputera, samochodu... podobnie ideologicznie
sprawy. Jesli zdarzy Ci sie jakims trafem ( w co szczerze watpie) zalozyc
sobie alufelgi, szersze albo wieksze opony, podszlifowac cylindry czy
wyregulowac wtrysk, czy nawet przemalowac samochod w inny kolor - pomysl ,
ze to smieszne. Po co to robisz? przeciez producent Ci sprzedal produkt,
wiecej w nim nie zmieniaj! :-P

Sluchaj, jesli nie podoba Ci sie moja opinia , ze moge zrobic z zakupionym
produktem COKOLWIEK mi sie podoba (gdybym mial takie widzimisie moze go
podeptac, wyrzucic do smieci, podkrecic, ztuningowac, albo uzytkowac jak
producent SUGERUJE) , to wracaj do swojej epoki, pozostales chyba
ideologicznie przed rokiem 89-tym w Polsce.

Teraz mamy od jakichs paru lat namiastki wolnosci, i z zakupionymi
produktami wolno mi robic, co mi sie zywnie podoba ( o ile nie lamie
prawa ), nikt zas tobie nie nakazuje podkrecac. Podkrecanie AFAIK nie jest
lamaniem prawa..

Kazdy moze miec swoje zdanie i nikt nie musi sie zgadzac z opinia drugiego.
Taki mamy od jakiegos czasu system. Wiem ze demokracja ma swoje wady, tylko
czemu wszyscy tak do niej dazą? Bo nie wymyslono innego.

Jak dla mnie EOT . pisz sobie co chcesz..

T.