Re: KT133 a KT133A

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 14:03:13 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> skribis:

> Co to jest 37MHZ na PCI :-)
> To nawet seagaty sprzed 2lat wytrzymywaly...

Widzisz, a u mnie na 37MHz potrafiło się sypnąć to i owo. Ale komputera
można używać i używać...

> Gadasz jak... jak on tam mial?
> Aaaaaa.....
> Pszemol bodajrze :-)

Kurde, bez takich mi tu!

> _Nie_ma_podkrecania_bez_100%_stabilnosci!

_gwarantowanej_ stabilności.

> Jesli sprzet jest niestabilny po podkreceniu to nie jest to sprzet dobrze
> podkrecony. I go z oczywistych powodow pomin w swoich argumentacjach :-)

Każdy producent robi zapas w parametrach sprzętu. Na wypadek 'cosmic
rays', za słownikiem: "Notionally, the cause of bit rot...". Po
szczegóły odsyłam do Jargon File:)

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!