Re: Mini zasilacz w BookPC - czy ma gdzieś przełącznik 220/100V?

Autor: Filip Ozimek (wytnij-filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 13:42:09 MET

In pl.misc.elektronika Pszemol <Pszemol_at_polbox.com> wrote:

> Nie wiem czy producent oferuje usługę odpowiadania na takie pytania
> po angielsku bo cała witryna (adres z końcówką .kr) wypełniona jest
> "dziwnymi krzaczkami" i nic nie mogę tam przeczytać ;-))

        Hm. Moze poszukaj w zrodle strony czegos jak
"mailto:" i zaryzykuj. Mi wlasnie odpowiedzili z jakiejs
egzotycznej domeny w sprawie plyty glownej, ale strone
maja po angielsku.

--
* Filip Ozimek * filip(at)zamoyski.edu.pl * kiedys 2:480/33.56 *
Made with 100% recycled materials. No electrons were destroyed to write