Re: Mini zasilacz w BookPC - czy ma gdzieś przełączn

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 19:56:07 MET

"Filip Ozimek" <wytnij-filip_at_zamoyski.edu.pl> wrote in message news:a1s90n$5r8$3_at_news.pse.pl...

> Hint: w sklepie nie koniecznie musza posiadac gniazdka z 220V.

Dokładnie. Raczej jest marna szansa, że maja takie...
Jeśli już, to zdarza się takie gniazdko do zasilania
jakiegoś ogromniastego klimatyzatora czy przemysłowej
lodówki, gdzie 110V jest zbyt małe, ale wtedy i tak
takie gniazdko na 220V ma inny standard wtyczek...

> Do Pszemola: a wyslij mejla do producenta, moze on bedzie wiedzial. :)

Nie wiem czy producent oferuje usługę odpowiadania na takie pytania
po angielsku bo cała witryna (adres z końcówką .kr) wypełniona jest
"dziwnymi krzaczkami" i nic nie mogę tam przeczytać ;-))
Liczę na to, że sprzedawca chce mi sprzedać sprzęt więc sprawdził
i nie chce mieć przejść z firmą która mu autoryzuje karty kredytowe.