Re: KT133 a KT133A

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 00:59:16 MET

tzd <tzd_at_interia.pl> skribis:

> Bardziej lub mniej - prawie kazdy :)
> nawet jesli jest to tylko podkrecenie magistrala ze 100 na 110 .

No i przy okazji masz 37MHz na PCI i odpowiednio więcej na AGP.
Kontroler IDE i dysk może się obrazić.

> Czemu, jesli z procka 800 mozna wycisnac np minimum 1066 (celeron 800) albo
> z durona 700 zrobic mozna np 900 (jesli sie uda) , czemu mialbym tego dla
> zasady nie zrobic?

Bo tracisz na stabilności. Dla mnie to jest ważniejsze.

> Place za produkt jakim jest procesor i moge z nim w domu robic co mi sie
> zywnie podoba, zrobic sobie naszyjnik albo podkrecac. Zaplacilem , to moje !

Ale gwarantowaną stabilność masz tylko na nastawach nominalnych.

> No i jesli podkrecenie o 15-20% daje mi skrocenie czasu kompresji mp3 czy
> divx,

I tak leci sobie w tle, może i tydzień robić.

> czy plynniejsza prace systemu (np Windows XP z bajerami, oczywiscie

Vide nagłówki;-)

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!