Re: KT133 a KT133A

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 01:10:47 MET

Użytkownik "GoTaR" <gotar_at_priv0.onet.pl> napisał w wiadomości

> No i przy okazji masz 37MHz na PCI i odpowiednio więcej na AGP.
> Kontroler IDE i dysk może się obrazić.

One sa w dzisiejszych czasach bardzo wyrozumiale, i wytrzymuja nawet do 41
Mhz :-)

albo

> Bo tracisz na stabilności. Dla mnie to jest ważniejsze.

Oj , stabilnosci? rety, to dziwne, 2 znajomych mialo 333_at_500, a jeden
zmienil na 800 @ 1272, i jakos nie skarzy sie na zwisy ani brak stabilnosci
( a kompa WYKORZYSTUJE a nie patrzy na www tylko).

Doszedlem do wniosku, ze to kwestia dobrej jakosci podsespolow oraz
chlodzenia, jak ktos nie umie dobrze schlodzic systemu, to potem narzeka ze
procek sie wiesza...

> Ale gwarantowaną stabilność masz tylko na nastawach nominalnych.

Ale mi wcale nie zalezy na gwarancji, poniewaz ryzykuje na wlasna reke, no i
jak mowie - jeszcze nie spotkalem sie z niestabilnoscia podkreconego procka
(chyba ze PRZEKRECONEGO).

Chyba wybitnie mam szczescie do znajomych podkrecaczy :)

> I tak leci sobie w tle, może i tydzień robić.

A jesli mam do skompresowania 10 filmow z DVD na Divx, i zalezy mi bardzo na
czasie?
Nie mow mi zebym kupil szybszy sprzet - kupuje wlasnie tanszy, oszczedzam
kase, podkrecam , i mam to samo :-) z tym ze TANIEJ ! :-))))

Pozdrawiam
T.