Re: KT133 a KT133A

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 00:34:46 MET

Użytkownik "GoTaR" <gotar_at_priv0.onet.pl> napisał w wiadomości

> Durony nie. A jeśli tak - to w sposób zboczony;-P

Bardziej lub mniej - prawie kazdy :)
nawet jesli jest to tylko podkrecenie magistrala ze 100 na 110 .

> O ile potrzebujesz tego (gry...) - zgoda. Niektórzy to robią jednak dla
> zasady.

Czemu, jesli z procka 800 mozna wycisnac np minimum 1066 (celeron 800) albo
z durona 700 zrobic mozna np 900 (jesli sie uda) , czemu mialbym tego dla
zasady nie zrobic?
Place za produkt jakim jest procesor i moge z nim w domu robic co mi sie
zywnie podoba, zrobic sobie naszyjnik albo podkrecac. Zaplacilem , to moje !

No i jesli podkrecenie o 15-20% daje mi skrocenie czasu kompresji mp3 czy
divx, czy plynniejsza prace systemu (np Windows XP z bajerami, oczywiscie
przy odpowiednio duzej ilosci pamieci Ram) - czemu mialbym tego nie
zrobic???

Nie przekonasz mnie :-)

Pozdrawiam
T.