Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 21:05:11 MET

GLide <glide_at_kreacja.pl> wrote in

> Powiedz jeszcze ze nazywasz sie.... James.... James Bond... :o)
I'm James, James Bond ;-)
James007 - nie to zebym sie podszywal pod Ciebie... :-)

> Niestety wojna cenowa jaka rozpetal AMD tak samo obniza zyski obu
> producentow.
Przez pewnien czas Intel mial przez to klopoty finansowe ale po
zwolnieniach znow ma sie dobrze :-)

> Bo u nas utarlo sie przekonanie, ze komp na AMD bedzie duzo tanszy
> (kiedys byla to prawda, dzisiaj juz mniej).
> Na swiecie ludzie sa "troszeczke" majetniejsi i kupuja to co bardziej
> im pasuje.
Kazdy kupuje co chce ale jezeli porowanasz wydajnosc do ceny to kozysc
bedzie wieksza z AMD.

--
Best regards
 	The EaGle