Re: Problem z udostÄ?pnianiem poĹ?Âączenia modemowego

Autor: Margud (margud_at_wp.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 21:10:07 MET

Cześć

> Zakladam oczywiscie, ze terminal SDI prawidlowo dziala na serwerze
> przy pomocy dial-upu.
> To m u s i :-) dzialac, cos zwyczajnie chrzanisz, i nic wiecej.
>
> I kto to slyszal, zeby z tego powodu reinstalowac system?

Dzięki za pomoc, faktycznie dyskietka pomogła, a co do reinstalacji systemu,
to powiem, że zanim doszedłem do tego iż to udostępnianie bruździ mi w
sytemie to dzwoniłem do TP S.A. myśląc że to oni, odinstalowywałem modem,
usuwałem dial-up, potem odinstalowywałem programy jak firewall, programy
antywirusowe wszystko co miało powiązanie z dostępem do internetu. Nic nie
pomagało. W końcu sformatowałem partycje i instalowałem od początku.

Pozdrawiam Marcin