Re: Problem z udostępnianiem poł±czenia modemowe

Autor: Krzysztof 'Szary' Kowalski (szary_kowalski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 16:49:41 MET

On Sun, 13 Jan 2002 16:26:47 +0100, "Margud" <margud_at_wp.pl> wrote:

>Cze¶æ.
>
>Mam problem z udostêpnieniem po³±czenia modemowego w WIN98SE.

Nie ma czegos takiego - jest natomiast udostepnianie polaczenia
internetowego.

Zakladam oczywiscie, ze terminal SDI prawidlowo dziala na serwerze
przy pomocy dial-upu.
To m u s i :-) dzialac, cos zwyczajnie chrzanisz, i nic wiecej.

I kto to slyszal, zeby z tego powodu reinstalowac system?

Zrob inaczej: w Panelu sterowania/dodaj usun programy - usun to
udostepnianie z serwera (a bron Boze nie instaluj na kliencie),
jesli je zainstalowales podczas instalacji systemu. Nastepnie
ponownie to w ten sam sposob zainstaluj nie zapominajac o
kazdorazowym reboocie kompa... Za drugim razem musi sie wygenerowac
dyskietka niezbedna dla zainstalowania udostepniania na kliencie.
Wykorzystaj ja. I to wszystko, to sie nie ma co piescic...

--
KK