Re: Pare spraw!

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 20:16:46 MET

On Sat, 12 Jan 2002 11:24:33 +0100, "WoiTEC" <woitec_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Na szczęście do tego ostatniego nie doszło. Komputer się nie podniósł wcale
>na 133. Po ponownym włączeniu wszedł w tryb bezpieczny - czyli 800 Mhz. Co
Na 133 PCI i tak pracuje standardowo.

>konfiguracją, czyli MMX 166!!! Ale jak wiadomo apetyt rośnie w miarę
>jedzenia. ;-)))
To rzeczywiscie skok jest spory. A coc do apetytu to tez tak mam.

>Wracając jeszcze do BIOSu, to nie będę robił upgrade'u tylko z powodu nazwy
>procesora, skoro wszystko działa [nowszy bios mam - ale znając moje
>szczęście to pewnie zabraknie prądu akurat w momencie jego zapisu, a UPSa
>jeszcze się nie dorobiłem].
Sprawdz na stronie producenta czy tylko.
A co do UPSa to pozycz od kogos ;-)

>stąd to pytanie, za co przepraszam].
Nie ma za co :-)

>Tak też uczyniłem, błędów brak.
Nowidzisz!

>braku możliwości podkręcenia nagrywarki.
Zeby wszyscy mieli takie problemy....

Pozdrawiam
GLide