Re: Pare spraw!

Autor: WoiTEC (woitec_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 11:24:33 MET

Użytkownik "GLide" <glide_at_kreacja.pl> napisał:

| A malo Ci jeszcze? :-> Co do przyczyn to zalezy jekie sa dokladnie
| objawy. Niewydolnosc dysku konczy sie najczesciej z rozsypaniem
| tablicy partycji.

Na szczęście do tego ostatniego nie doszło. Komputer się nie podniósł wcale
na 133. Po ponownym włączeniu wszedł w tryb bezpieczny - czyli 800 Mhz. Co
do mało... to zdecydownie nie, zwłaszcza jeśli to porównać to z poprzednią
konfiguracją, czyli MMX 166!!! Ale jak wiadomo apetyt rośnie w miarę
jedzenia. ;-)))
Nawiasem mówiąc, pomimo, że można procesor przetaktować, to i tak chodzi na
1200 Mhz.
Wracając jeszcze do BIOSu, to nie będę robił upgrade'u tylko z powodu nazwy
procesora, skoro wszystko działa [nowszy bios mam - ale znając moje
szczęście to pewnie zabraknie prądu akurat w momencie jego zapisu, a UPSa
jeszcze się nie dorobiłem].

| Moze jakies sterowniki powienienes zapodac? :->
| (pewnie masz na cd dolaczonym do plyty glownej)

Otóż, tu jest dość dziwna sprawa. Sterowniki z płyty ASUSa chciałem
zainstalować, lecz instalator grzecznie stwierdził, że są one niepotrzebne
;-))). Natomiast zainstalowałem Intel Ultra ATA Storage Driver,
który sam wybiera optymalny tryb pracy dla użądzeń, wobec czego ta opcja nie
jest już tam potrzebna [o czym oczywiście udało mi się zapomnieć wcześniej,
stąd to pytanie, za co przepraszam].

| Memtest na stronie Radka Sokola (odzywa sie na liscie non-stop).
| Wlaczasz program i zostawiasz kompa na noc ;-)
| A notrona Diag. wywal bo sie do niczego nie nadaje.

Tak też uczyniłem, błędów brak.

Korzystając z okazji chciałem podziękować wszystkim za odpowiedzi, jakie mi
udzielili. Bardzo mi pomogliście!!! Najbardziej mnie jednak zmartwił fakt
braku możliwości podkręcenia nagrywarki.

Pozdrawiam

WoiTEC