Re: Pare spraw!

Autor: WoiTEC (woitec_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 08:19:58 MET

Użytkownik "GLide" <glide_at_kreacja.pl> napisał
| Sprawdz na stronie producenta czy tylko.

Sprawdziłem. Zmiany, które nie mają wpływu na funkcjonowanie mojego
komputera, a z doświadczenia wiem, że jak coś działa dobrze, to rzadko kiedy
opłaca się to ulepszać.
[Choć jakieś zdjęcie by się do biosa chętnie wgrało... ] ;-)))

| Zeby wszyscy mieli takie problemy....

Przyznam, że nie są to moje jedyne problemy, ale specyfika tej grupy chyba
dyskwalifikuje wszelkie dyskusje o pozostałych problemach natury społeczno -
obyczajowej! ;-))

Jeszcze raz dzięki wszystkim za odpowiedzi.

WoiTEC