Re: Jak uratowac dane?

Autor: Zenith (ke6qba_at_hotmail.com)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 19:03:05 MET

Myslisz o files:
system.dat
system.da0
user.dat
user.da0
Pracujace files to te z koncowka .dat
zapasowe to te z koncowka .da0 (zero nie "o")
trzeba zmienic atributy, bo sa "read only" i zmienic koncowki.
Ale to prawdopodobnie nie uruchomi kompa.
Ja mialem podobny przypadek. Virus mi narozrabial. Wypelnil cala wolna
przestrzen na hd z FAT wlacznie i zatkal kompa.
Uzylem Partition Magic. Zrobilem druga partycje na tym samym hd (mialem 2/3
wolnego miejsca), przekopiowalem pierwsza parycje (ta zepsuta) do drugiej
(tej nowej dobrej), przelecialem na virusy. Czasem juz ta kombinacja pomaga
odzyskac data.
W moim przypadku nie pomoglo. Uzylem wiec EasyRecovery program i odzyskalem
wszystko co potrzebowalem. Nie odzyskiwalem programow, bo to nie ma sensu.
Programy zainstalowalem pozniej na nowo. Odzyskiwalem jedynie to co kiedys
robilem "save".
K.