Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 15:06:16 MET

HryneK <hrynek_at_box43.pl> wrote in news:Xns9195959BA95D9hrynek@
153.19.253.204:

> A ja rok temu kupilem Durona 600. Stabilnie pracuje nawet na
> 900MHz, ale do codziennej pracy uzywam 800MHz. Komputera nie
> wylaczam wcale, tzn. tylko na wypadek grzebania w jego wnetrzu
> lub dluzszego wyjazdu, a restartuje, gdy wymagaja tego
> nowozainstalowane programu lub sterowniki. Pracuje na Windows
> 2000, gram, mam postawiony serwer ftp i uptime w chwili pisania
> tego postu to 91h, co wcale nie jest oszalamiajacym wynikiem.
> Zatem nikt mnie nie przekona, ze na procesorach AMD cokolwiek
> sie wiesza... Jestem bardzo ciekawy jak dzialaja Celerony po
> [...]

Mam celerona 366_at_550Mhz, pod w2k, nie wylanczam komputera wcale. :-)
Tzn podobnie jak ty tylko wtedy gdy wymagaja tego nowo zainstalowane
progamy. Uptime przekracza zwykle tydzien, bo wiecej nie moge sie
powstrzymac zeby nie grzebac w srodku. Najdluzej chodzil bez przerwy okolo
10 dni. Gram w wolfensteina :-) quake3 i jeszcze pare innych gierek, w
ciagu dnia pracuje na nim od 5 do 12 h i sie nie wiesza. Temperatura
procka 38stopni (golden orb), napiecie 2.1V plyta Abit BE6-II z HPT-366
,384MB SDRAM 133Mhz Micro. Za niedlugo zrobie przesiadke na 800Mhz lub 1Ghz
i oczywiscie tez go podkrece :-). Mialem juz 800Mhz kilka razy na tej
plycie i wiem ze ma on spore rezerwy mocy.
Konkuzja: Nie uwazam ani Intela ani AMD za fimry ktore moga wypuszczac
buble. Tak wiec jak ktos uwaza ze Athlony czy Durony czy Celki beda sie
wieszaly lub beda mialy jaka dziwnie niska stabilnosc to niech szuka winy w
swoim systemie lub wlasnych umiejetnosciach konfiguracji.
Mam nadzieje ze sie wrescie kiedys zakonczy plonna dyskusja co jest
stabliniejsze. Wazniejsze co jest szybsze i co jest tansze. A tutaj jak
wiemy Intel przegrywa. :-)

--
Best regards
 	The EaGle