Re: Pomocy! - zaden skompresowany film mi nie chodzi :-(((

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 18:14:35 MET

Użytkownik MAKSIi <maks_at_tomczak.z.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1qi91$6r1$1_at_news.tpi.pl...
> kupilem kumplowi plyte ze zintegrowana karta graficzna i dzwiekowa (plyta Me
> rkury z chipsetem Via z Duronem 800mhz), instalowalem po kolei wszystkie wer
> sje DivXow, probowalem w Win95,98,98se oraz Me, instalowlem jakies sterownik
> i Via i obraz w kazdym filmie kodowanym Divx wyglada jak kolorowe ruszajace
> sie krzaczki, jak ruchomy obrazek w ASCII albo cos takiego... dzwiek jest i
> klatki na sekunde sie nie zmieniaja... od czego to moze zalezec?! probowalem
> nawet na innej karcie graficznej standard PCI (32bit) i wciaz to samo... mon
> itor odpowiedni... co robic???

Odinstalować divx i zainstalować najpierw 3.11 a później 4.1x
i przy instalacji zaznaczyć żeby nie odtwarzał filmów w formacie
3.xx.
Pozatym sprawdź na www.viaarena.com czy nie ma nowszych sterowników
do tej zintegrowanej karty graficznej.
Pobaw się też w biosie ustawieniami ilości pamięci dla vga.

PeJot