Re: Samsung 19" 959NF

Autor: Jarosław Stępień (jarek_stepien_at_yahoo.de)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 23:32:11 MET

Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> gorna krawedz tworzy taki jakby luk w dol, i nie wiem, na ile to moge
> wyregulowac, bo nie mam czasu siasc z instrukcja i go porzadnie poustawiac

podobno sie nie da, nie ma takiej funkcji :(
czy to jakos przeszkadza?

> tak

czy druciki podtrzymujace siatke kineskopu jakos natretnie
rzucaja sie w oczy, mozna sie do nich przyzwyczaic?
chyba nie ma innej 19-stki samsunga o porownywalnych
parametrach z innym kineskopem?

> ja go kupilem za 2170, w Szczecinie

dzieki, za odpowiedz!

Jarek Stepien