Re: Samsung 19" 959NF

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 23:04:57 MET

"Jarosław Stępień" <jarek_stepien_at_yahoo.de> wrote in message
> Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> (...)
>
> niektorzy narzekaja, ze gorny brzeg wyswietlanego obrazu jest mniej
> wiecej w polowie lekko ugiety w dol - czy u ciebie cos takiego widac?

gorna krawedz tworzy taki jakby luk w dol, i nie wiem, na ile to moge
wyregulowac, bo nie mam czasu siasc z instrukcja i go porzadnie poustawiac

> mam jeszcze kilka pytan:
> - kineskop to Natural Flat Diamondtron produkcji Mitsubishi?
tak
> - jest on idealnie plaski?
NaturalFlat - czyli plaski z zewnatrz walec wewnatrz (o dosc duzym
promieniu)
> - Jak wyglada obraz przy 1024x768 i 1280x1024 przy 100 Hz ?
idealnie (ja pracuje przy 1152*864 przy 100hz)

> - Gdzie kupiles ten monitorek, ja moge go dostac za 513 euro, to duzo?

ja go kupilem za 2170, w Szczecinie

pzdr
Zbyszek