Geforce 2

Autor: gemini (gemini_at_viper.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 23:23:04 MET

Witam,

mam male pytanko. mianowicie, czy to prawda ze
geforce 2 mx 200 32 mb pamieci - producent: MSI
kosztuje tyle samo co
geforce 2 mx 200 64 mb pamieci - producent: Daytona (chyba - w każdym razie
tak pisza na pudelku).
Ktory producent jest lepszy? Czy może między nimi nie ma roznicy?
Z gory thx. za odpowiedz.

Teraz cos dla ciekwaskich ;-)

Otoz poszedlem sobie do sklepu zeby nabyc geforce'a 64 mb... Wszystko bylo
pieknie ale do czasu.. Po zainstalowaniu okazalo sie ze jest to 32mb :-((
No to poszedlem z powrotem do sklepu i kazalem im wymienic. Dali 64 mb, ale
po przyjsciu do domu okazalo sie ze karta w ogole nie dziala...
No to poszedlem jeszcze raz do sklepu, gdzie nie mieli innego 64mb wiec mi
dali z powrotem moje 32mb, i tam sie dowiedzialem ze ten geforce ktorego mam
(32 mb by MSI) jest 'lepszy' od tego 64 mb i w ogole to kosztuje tyle samo
co 64 by Daytona. Mam wrazenie ze mnie w konia robia, a na kartach graf. sie
nie znam :-(( Nie znalazlem tez nigdzie cennika w ktorym te karty bylyby
szczegolowo zestawione.. np w rom-computer wszystkie ge-force'y sa pod
haslem 'rozne klony tajwanskich producntow'...
Bylbym wdzieczny za rozwianie watpliwosci.
Pozdrawiam

--
GeMiNi