Re: Wyciszanie wentylator procesora

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 20:38:58 MET

"Kzysio" <kzysio_at_WYTNIJ-TOpoczta.onet.pl>, wrote in

> W konfiguracji - zakładka "temperatures" mam trzy pozycje, wszystkie z
> adresem $6000, wyłączyłem więc (odhaczyłem) "Temp2" i "Temp3". Pozostał
> tylko "Temp1".

A te pozostale wskazuja cos?

> W zakładce "Fans" są dwie pozycje, ale tylko pierwsza podaje wartość
> "sample", więc zostawiłem tylko tę.

Bo pewnie masz tylko jeden wiatrak.

> W zakładce "voltages" mam 4 pozycje: "Core", "+3.3V", "+5V", "+12V",
> zostawiłem wszystkie.

Dobrze bo to tylk odczyty.

> Problemem jest zakładka "Speeds" - nie ma żadnych pozycji, a moja płyta
> (ECS K7VZA) podobno monitoruje prędkości wentylatorków. Nie wiem co
> dalej zrobić.

IIRC monitoruje ale moze masz wiatrak z dwoma kabelkami, bez trzeciego
ktory mierzyl obroty.

http://www.almico.com/speedfan.php
Sprawdz czy wogle na Twojej plycie dziala speedfan

BTW jak umiesz sie lutownica poslugiwac to najlepiej sobie zrobic
hardwerowy uklad do regulacji obrotow wiatraka. Schemat znajdziesz na
stronie Radka Sokola http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!