Odp: Piszczy

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 20:59:19 MET

Użytkownik Piteq <Piteq_at_pro.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1mnkk$ks6$1_at_pippin.warman.nask.pl...
> Cze!
> Mam dziwny problem: jeżeli na ekranie jest jaki kolwiek ruch (cokolwiek
> ruszającego się np. animowany screensaver) to z wnętrza kompa (nie z
> monitora ani głośników) wydobywa się piiiiiiiisk o wysokiej
częstotliwości.
> Kurwicy można już dostać. Co to do diabła może być???
> polecam się łaskawej uwadze Wielmożnej Grupy
> Piotrek

w takiej sytuacji przydaje sie znajomy lekarz pediatra
albo inny ogolny - pozyczany od niego stetoskop - otwieramy kompa
nastepnie wlaczamy screensaver i osluchujemy kolejno elementy wnetrzu
kompa (mozna to ew wykonac uchem nieuzbrojonym)

ZOMO