Odp: Celek 333@500???

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 20:52:51 MET

Użytkownik Marcin KRASOŃ <mk23418_at_sgh.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1n60a$83v$1_at_absolut.sgh.waw.pl...
> Witam szanownych grupowiczow. Mam celka 333 na plycie PC-Chips M726. Udalo
> mi sie go podkrecic na 415 (5*83MHz). Wszystko jest, ok, nie wiesza sie
ani
> w grach, ani w testach ale..... przy probach instalacji oprogramowania,
> chociazby WIN98SE zawiesza sie.... nie mam zielonego pojecia, dlaczego, po
> zmniejszeniu FSB na 75 (wtedy jest to 375MHz) idzie ok... czy to moze byc
> wina napiecia? Jak podniesc je w rzeczonym procesorku??? Na plycie nie
> doszukalem sie zworek odpowiadajacych za napiecie...... Czy jesli mi sie
> [...]

radze Ci przejsc sie do kogos z plyta na ktorej pojdzie ten proc
i tam go sprobowac (jakbys byl z g. slaska moglbys wpasc do mnie)
jak znam Cel333 powinien hulac na 84 MHz bez problemu
wiec byc moze plyta lub jakis inny element sobie nie radzi...
przy 100 MHz taktowanie pltyt i reszty powraca do normy wiec
moze sie okazac ze komp bedzie stabilniejszy przy 100 MHz niz 83
(do 100 MHZ trzeba izolowac nozki w procu - poszukaj na necie ktore)

ZOMO