Re: Serie Procesorow

Autor: GroM (gromjb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 15:18:38 MET

Użytkownik "KarolGT" <KarolGT_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Czym wlasciwie roznia sie (w fizycznej budowie) procesory roznych serii,
np,
> rozne serie procesorow PIII, chodzi mi tutaj o procesory na tym samym
> jadrze, i jak wyjasnic (fizycznie, matematycznie, logicznie, czy kto tam
> jeszcze wie jak) ze jedne procesory sa bardziej podatne na podkrecanie, a
> inne nie.
>
> --
> Pozdrawiam.

Wszystko zależy od tego jak się uda seria, a dokładniej od wykonania
struktur na krzemie. Jedna seria może się tak udać, że struktury mogą
pracować na znacznie wyższych częstotliwościach, ponieważ mają taki zapas
wynikający z produkcji. Inna seria może mieć struktury półprzewodnikowe
wykonane w ten sposób, że ich zapas w niewielkim stopniu przekracza założoną
wartość dla tej serii.
                                Jerzy Brzozowski (GroM)