Re: Celek 333@500???

Autor: Roger (roger7_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 18:46:59 MET

"Marcin KRASOŃ" <mk23418_at_sgh.waw.pl> wrote in message
> Witam szanownych grupowiczow. Mam celka 333 na plycie PC-Chips M726. Udalo
> mi sie go podkrecic na 415 (5*83MHz). Wszystko jest, ok, nie wiesza sie
ani
> w grach, ani w testach ale..... przy probach instalacji oprogramowania,
> chociazby WIN98SE zawiesza sie.... nie mam zielonego pojecia, dlaczego, po
> zmniejszeniu FSB na 75 (wtedy jest to 375MHz) idzie ok... czy to moze byc
> wina napiecia? Jak podniesc je w rzeczonym procesorku??? Na plycie nie
> doszukalem sie zworek odpowiadajacych za napiecie

Moze tak byc. Musisz zakleic odpowiednie piny na procesorze. opisy
znajdziesz w sieci.
Inna sprawa to, ze przy niestandardowej fsb jaka jest 83 MHz, taktowanie PCI
wynosi 41.5 MHz (standardowe 33.3 MHz) co moze powodowac bledy
odczytu/zapisu z dysku, odczytu cd oraz bledy innych urzadzen pci.

>...... Czy jesli mi sie to
> uda, to FSB pojdzie tez na 100MHz?

To nie implikuje. Pewna szansa istnieje, ale nie wiele c333 chodzilo na 100
(na pewno w porownaniu do c300a czy c366), szczegolnie na tak
slabej plycie jaka jest pc-chips

--
Roger