Re: Radeon 7000 VE 32 DDR

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 18:44:54 MET

Użytkownik Andrzej <andrzej_at_biuinf.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1k4ss$7v1$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Właśnie testowałem tą kartę. W 3dmark 2001 wychodzi mi że jest 80 %
> wolniejsza od Geforca MX 400 64 sdram. Czy ona rzeczywiście jest tak kiepska
> czy coś trzeba zmienić w ustawieniach domyślnych karty.
> Może ktoś wie jak są pozycjonowane karty ATI a Geforce

Nie podałeś jaki masz procesor (pewnie jakiś wolny) a ten ATI jest
183Mhz/ddr-64bit 183Mhz ?
3dmark2001 jest optymalizowany pod T&L a z Radeon'a VE
został on wycięty. W 3dmark2000 byłoby bardziej wiarygodne porównanie.

PeJot