Re: ABIT BP6

Autor: Grzegorz Żyła (sun_at_eclsoft.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 14:43:51 MET

> Co do HPT366 to mam awersję do niego, nie polecam chyba że masz więcej niz
> dwa dyski, to wtedy pokombinuj. Z tego co zauwa?y?em HPT dzia?a lepiej
> stabilniej gdy taktowanie PCI jest wysokie, 37 i więcej.

podłączyłem do tego 30 samsunga ata100, instalnąłem 2k, mam bios ru z hpt
1.28, stery 1.28 do win2k (bety). Poszło (wczesniej pracowałem na
kontrolerze udma 33).
Wszystko fajnie, ale po chwili, komunikat z ms - Write Delayed i dalej, że
nie mógł czegoś tam zapisać.
Wrzuciłem stery 1.25 i niby ok. Nie sadze, żeby przyczyną tego był jeszcze
jeden twardziel (ata33) podłączony na 2gim kanale hpt bez partycji.

> IMHO najlepszy bios to RU, ustawienie MPS 1.4, ACPI enabled.
> Windows 2000 i Linux pomykają przy takich ustawieniach całkiem przyjemnie

pozdrófka