Re: ABIT BP6

Autor: Marcin Wojtyński (frutis_at_astercity.net)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 13:49:36 MET

Użytkownik "Grzegorz Żyła" <sun_at_eclsoft.pl> napisał w wiadomości
> Witam.

Witam

> Czy ktoś posiada jeszcze taką płytę?
Tak się składa że mam :)
> Chciałby się podzielić doświadczeniami z jej uzytkowania, generalnie
chodzi
> o kontroler HPT 366, biosy, stery itp.

Co do HPT366 to mam awersję do niego, nie polecam chyba że masz więcej niz
dwa dyski, to wtedy pokombinuj. Z tego co zauważyłem HPT działa lepiej
stabilniej gdy taktowanie PCI jest wysokie, 37 i więcej.

IMHO najlepszy bios to RU, ustawienie MPS 1.4, ACPI enabled.
Windows 2000 i Linux pomykają przy takich ustawieniach całkiem przyjemnie

> pozdrawiam

Pozdrawiam
Marcin