Re: nagrywanie CD

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 13:45:03 MET

Uzywalem chyba takiego samego programu jak ty do nagrywania plyt, dosc dzo
plytek zniszczylem, zanim nauczylem sie zamykac sesje, szczerze mowiac to
nie wiem, czy uda ci sie odzyskac te dane, ale moze ktos inny ci na to
pytanie odpowie, a co do tego programu (o ile to ten sam, co ja kiedys
uzywalem), to kolo zegara powinna byc mala ikoka plyty CD, lub cos
podobnego, klikasz na nia i tam juz powinienes miec opcje zamkniecia sesji

--
Pozdrawiam.