Re: Cicha obudowa

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 12:07:43 MET

In post <a1l0sl$s6k$1_at_news.tpi.pl>
 "Mieto" <mieto_at_kki.net.pl> nagryzmolił:

>Nie mam nic do Twojego sprzętu ale podam Ci specyfikację Mojego I przemyśl

Wiesz, ja jestem extremista w 2 strone :-) Dla mnie pecet ma byc
nieslyszalny ...

>jeszcze raz czy któryś z wentylatorów jest niepotrzebny birąc pod uwagę
>poniższe fakty:

OK, sprobuje

>1. Im wyższa temperatura tym szybciej zużywa się sprzęt.

Bez przesady, to ma akurat marginalne znaczenie, jesli komponenty
pracuja w przedziale dopuszczalnym przez producenta ...

>2. Koputer chodzi prawie non stop i troszkę hałasuje.

Moj tez chodzi non-stop i jesli glowy nie przysuniesz nie uslyszysz,
ze chodzi ...

>Moja konfiguracja:
>Procesor: Athlon MP 1500+

To nie wymaga jakiegos super chlodzenie. Zalman w trybie noiseless np.
uciagnie spokojnie ... Wynik = 0 szumu praktycznie.

>Płyta Asus A7M266

Uwazam, ze cooler na chipsecie do nieczego potrzebny nie jest.

>VGA Asus V7700Titanium

Tutaj cos musi byc - ale mozna dac wentyl 80mm na 7V i powinno byc ok
Wynik = b. maly halas ...

>HDD Barracuda IV 20GB
>HDD Barracuda IV 20GB

Chlodzenie aktywne niepotrzebne ...

>Czekam na podpowiedź jaką obudowę mam kupić?

A jaka masz ? Po co ci nowa ? I jeszcze 1 pytanie. Czy nie moglbys
miec otwartego 1 boku obudowy ? Znakomicie polepszy ci chlodzenie, a
wiatrakow nie bedzie trzeba ...

--
***Dawid "Larus" Paszkowski***
"Run, live to fly, fly to live, Aces high"