Re: Cicha obudowa

Autor: Mieto (mieto_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 22:26:01 MET

Użytkownik Larus <larus_at_silesianet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:r6kr3uo1g60bm0t05stihafqj21m8mki7r_at_4ax.com...
> In post <a1jt7v$6hq$1_at_news.tpi.pl>
> "Mieto" <mieto_at_kki.net.pl> nagryzmolił:

> Dla mnie ogromnie duzo :-)))))

> Na cholere :-)

> Powiedzmy ... Ja czesto mam wylaczony :-)

> Wylaczony.

> Ii tam .... Do 60C dyski maja w specyfikacji ...

> Grr... juz 2 byly wczesniej :D

> To ju zw ogoel w cholere :-)

> Wiekszosc :-)
>
> Uprzedze pytanie : Moj sprzet to PIII 1.24 GHz + Radeon DDR

Nie mam nic do Twojego sprzętu ale podam Ci specyfikację Mojego I przemyśl
jeszcze raz czy któryś z wentylatorów jest niepotrzebny birąc pod uwagę
poniższe fakty:
1. Im wyższa temperatura tym szybciej zużywa się sprzęt.
2. Koputer chodzi prawie non stop i troszkę hałasuje.
Moja konfiguracja:
Procesor: Athlon MP 1500+
Płyta Asus A7M266
VGA Asus V7700Titanium
HDD Barracuda IV 20GB
HDD Barracuda IV 20GB
Sound Live 5.1
Cd-Rom
Nagrywarka
Reszta standart
Czekam na podpowiedź jaką obudowę mam kupić?