Re: Jaki kupić skaner?

Autor: Prusak (prusy_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 07:04:35 MET

Użytkownik "tzd" <tzd_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Prusak" <prusy_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Z wymienionych skanerow nic nie poradze, ogolnie powiem zeby kupic skaner
na
> usb, bo na lpt - ciezko sie pracuje bez multitaskingu w windowsie jak sie
> skanuje A4 w 600 DPI - czeka sie pare minut :)

Wiem, że na USB. Na razie rozważam te 3 propozycje, ale jestem otwarty także
na propozycje grupy. Chodzi mi o dobry i tani skaner. Do tej pory miałem
skaner musteka paragon 1200 SP Pro, ale padł mi w nim kontroler scsi. Zakup
nowego wraz z kablem stanowi ok. 50% nowego skanera - uznałem że nie jest to
opłacalne. Mustek był drogi i pochodził mi raptem 3,5 roku. Teraz chcę kupić
dobry ale tani skaner.
Nie musi to być akurat jeden z tych wymienionych przeze mnie. Może być inny,
ale jaki.
Pozdrawiam
Prusak